امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24957
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار استان, اخبار ویژه اسلایدر, اسلایدر, خبر مهم, شهرداری رشت تاریخ انتشار : 23 می 2022 - 21:07 | 79 بازدید | ارسال توسط :

استمرار در پیگیری روند بهسازی سراوان از سوی شهردار رشت در بیست و پنجمین روز از آغاز بهسازی

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در بیست و پنجمین روز از آغاز روند بهسازی از سراوان بازدید به عمل آورد و بر روند تسریع در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.   به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت یکشنبه یکم خرداد ماه ۱۴۰۱ […]

استمرار در پیگیری روند بهسازی سراوان از سوی شهردار رشت در بیست و پنجمین روز از آغاز بهسازی

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در بیست و پنجمین روز از آغاز روند بهسازی از سراوان بازدید به عمل آورد و بر روند تسریع در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت یکشنبه یکم خرداد ماه ۱۴۰۱ همزمان با بیست و پنجمین روز از آغاز روند بهسازی سراوان و با هدف پیگیری نحوه و چگونگی پیشرفت اقدامات در دست انجام از سراوان بازدید میدانی به عمل آورد.

 

لازم به ذکر است در حال حاضر نسبت به مسطح سازی پهنه محل دفن زباله اقدام شده است و تیمهای عملیاتی نیز درصدد اجرایی ساختن دیگر دستورات شهردار رشت برای ساماندهی و بهسازی لندفیل هستند.

 

گفتنی است، انجام سمپاشی، شن ریزی و آهک پاشی از جمله اقداماتی است که در لندفیل سراوان به شکل روزانه در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.