امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18575
  پرینتخانه » شهرداری انزلی تاریخ انتشار : 01 نوامبر 2017 - 12:44 | 81 بازدید | ارسال توسط :

شهردار بندرانزلی در جلسه شورا : ملوان در هر شرایطی باشد مردم انزلی دوستش دارند و درکنارش می مانند

در ابتدای این جلسه امیر احمدی‌ فرد رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی طی سخنانی هدف از تشکیل این جلسه را بررسی مشکلات و رسیدن به راهکار مناسب و همچنین همراهی و همدلی تمامی دست‌اندرکاران در جهت کمک به بهبود شرایط باشگاه ملوان عنوان نمود. دکتر احمد دنیامالی نیز در ادامه این جلسه ضمن تمجید از […]

در ابتدای این جلسه امیر احمدی‌ فرد رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی طی سخنانی هدف از تشکیل این جلسه را بررسی مشکلات و رسیدن به راهکار مناسب و همچنین همراهی و همدلی تمامی دست‌اندرکاران در جهت کمک به بهبود شرایط باشگاه ملوان عنوان نمود.
دکتر احمد دنیامالی نیز در ادامه این جلسه ضمن تمجید از اقدام هوشمندانه شورای اسلامی شهر بندرانزلی درخصوص انتخاب دکتر حسن پورقربان بعنوان شهردار بندرانزلی و با ابراز امیدواری نسبت به گسترش همکاری‌ها فی‌مابین شهرداری، شورای اسلامی شهر و باشگاه ملوان، گزارشی از روند تحویل و اداره باشگاه و همچنین اوضاع کنونی آن ارائه نمود.

در ادامه دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی ضمن تشکر از حمایت های ویژه دکتر دنیا مالی و همکارانشان از ملوان و تقدیر از حمایت های منطقه آزاد از این باشکاه فرهنگی ورزشی به عنوان اعتبارو افتخار فوتبال گیلان  یاد نمود و ابراز داشت : ملوان در هر شرایطی که باشد مردم انزلی دوستش دارند و به آن عشق می ورزند و درکنارش می مانند وی ادامه داد: علی رقم اینکه در شرایط خوبی شهرداری را تحویل نگرفته ایم تلاش می نماییم با بهبود شرایط در آینده برای حمایت ازملوان برنامه ریزی کنیم . وی تاکید کرد : درحال حاضر آماده هر گونه همکاری در موارد مطرح شده در حد توان شهرداری برای حمایت از ملوان هستیم .
در ادامه گزارشی از تاریخچه موسسه ملوان منطقه ازاد انزلی از زمان تاسیس تا انحلال و فرایند کلیه دیون تسویه شده و اقدامات و همکاری‌های سازمان منطقه آزاد انزلی با باشگاه ملوان توسط نمایندگان این سازمان در جلسه بیان شد و راهکارهای ادامه همکاری مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه همچنین ضمن بیان مسائل وموضوعات پیرامون باشگاه ملوان و فوتبال بندرانزلی توسط سرپرست این باشگاه و رئیس هیات فوتبال بندرانزلی مقرر شد علاوه بر هماهنگی هر چه بیشتر درخصوص رفع مشکلات ورزشگاه تختی و کمک به بهبود زیرساخت‌ها، از ظرفیت‌ تمام دست‌اندرکاران در جهت کمک به بهبود اوضاع باشگاه ملوان استفاده شود و در راستای گسترش همکاری‌ها و همراهی و همدلی جلسات فی ما بین نمایندگان باشگاه ملوان و مسئولین شهرستانی استمرار یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.