امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18663
  پرینتخانه » فرمانداری انزلی تاریخ انتشار : 09 فوریه 2018 - 13:50 | 84 بازدید | ارسال توسط :

فرماندار بندر انزلی : وظیفه مسئولین ، ارائه خدمات بهتر به مردم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندر انزلی : در هفتمین روز از ایام الله مبارک فجر ، شش طرح خدمات عمران روستائی و شهری با حضور میر شمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندر انزلی ، منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید . در ابتدا ساختمان اداری ، […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندر انزلی : در هفتمین روز از ایام الله مبارک فجر ، شش طرح خدمات عمران روستائی و شهری با حضور میر شمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندر انزلی ، منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید .

در ابتدا ساختمان اداری ، تجاری دهیاری روستای علی آباد با اعتبار یک میلیلرد و پانصد هزار ریال و سپس بوستان تفریحی ، ورزشی روستای سیاه خالسر  با اعتبار سیصد میلیون ریال به بهره برداری رسید .

مومنی زاده فرماندار بندر انزلی ، در این افتتاحیه ها گفت : وظیفه ما مسئولین اجرایی ، خدمتگزاری است و باید از این فرصت در ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده کنیم . وی به اهمیت و نقش روستاها اشاره نمود و افزود : روستاها به جهت ظرفیتها های موجود در آن نیازمند توجه بیشتر هستند . هم از جهت توسعه زیر ساختها و زیر بناها و هم از جهت خدمات عمومی . تا روستائیان عزیز بتوانند با رفاه بیشتری به زندگی در روستا ادامه دهند و همچنین جوانان روستایی در زادگاهشان بمانند و به کار و تولید مشغول باشند که این عاملی است تا سیر مهاجرت به شهرها متوقف شود .

از دیگر مراسم ها ، واگذاری هشت دستگاه وانت نیسان در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بود ،که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)  و صندوق کارآفرین امید اجرا شد و برای اجرای آن مبلغ سه میلیارد و چهل میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه پرداخت گردید.

همچنین یک واحد رستوران با اختصاص پانصد میلیون ریال وام قرض الحسنه از سوی صندوق کارآفرین امید و آورده شخصی آغاز بکار نمود که توانسته برای ۵ نفر ایجاد اشتغال نماید.

از دیگر پروژه ها ، تحویل یک باب منزل مسکونی مددجوی ناتوان جسمی بود که با مشارکت بهزیستی در قالب پرداخت مبلغ صد میلیون ریال مساعدت بلا عوض انجام گرفت .

در خاتمه بهره برداری از پروژه های این روز،  مرکز جامع سلامت که با اعتبار یک میلیارد و چهارصد و نود میلیون ریال بهسازی شده بود ، افتتاح گردید .

شایان ذکر است در جریان افتتاح پروژه ها ، از اجرای خدمات رایگان ویزیت دام و طیور توسط شبکه دامپزشکی که در ایام دهه فجر در روستاهای بندر انزلی انجام شده ، بازدید بعمل آمد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.