امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18578
  پرینتخانه » شهرداری انزلی تاریخ انتشار : 30 اکتبر 2017 - 12:45 | 122 بازدید | ارسال توسط :

مراسم تودیع و معارفه معاونین شهردار و شهرداران نواحی

دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی دراین مراسم با تاکید بر رعایت سلسله مراتب اداری گفت : شرایط فعلی حاکم بر واحد های شهرداری در شان شهرداری بندرانزلی نیست و امیدوارم با اجرای ساختارسازمانی  جدید  بتوانیم به جایگاه بهتر و مناسب تری دست یابیم. با حکم شهردار بندرانزلی، آقای محسن مدامی به سمت معاونت توسعه و مدیریت […]

دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی دراین مراسم با تاکید بر رعایت سلسله مراتب اداری گفت : شرایط فعلی حاکم بر واحد های شهرداری در شان شهرداری بندرانزلی نیست و امیدوارم با اجرای ساختارسازمانی  جدید  بتوانیم به جایگاه بهتر و مناسب تری دست یابیم.

با حکم شهردار بندرانزلی، آقای محسن مدامی به سمت معاونت توسعه و مدیریت منابع، آقای رامین نعیما به سمت معاونت  شهرسازی معماری وامور زیر بنایی، آقای کامبیز رضواندل به سمت معاونت خدمات شهری منصوب شد.

ایشان ضمن قدردانی از زحمات آقایان نوربخش و حمید شاد به عنوان شهرداران نواحی و آقای محمود گچکار به عنوان مسئول اداره ارتباطات و امور بین الملل ،آقایان حسین بیک زاده  را به سمت شهردار ناحیه ۱ ، فرزاد فرید را به سمت شهردار ناحیه ۲و آقای جواد سمیعی به سمت ریاست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری منصوب نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.