امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24783
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار استان, اخبار ویژه اسلایدر, اسلایدر, خبر مهم تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2022 - 21:35 | 162 بازدید | ارسال توسط :

گزارش تصویری/ نمایشگاه هنرهای تجسمی « رشت و جاذبه های آن » در نگارخانه مارلیک برپا شد

 نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی « رشت و جاذبه های آن » به همت مهین حقدوست مدیریت گالری حقدوست آرت رشت با ۵۸ اثر از ۵۰ هنرمند از ۸ شهر تهران ، کرج ، قزوین ، گناباد ، اصفهان ، شیراز ، رشت و مازندران و همچنین حضور پرفسور سید حسن امین حقوق‌دان، فیلسوف، تاریخ‌دان، نویسنده، […]

گزارش تصویری/ نمایشگاه هنرهای تجسمی « رشت و جاذبه های آن » در نگارخانه مارلیک برپا شد

 نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی « رشت و جاذبه های آن » به همت مهین حقدوست مدیریت گالری حقدوست آرت رشت با ۵۸ اثر از ۵۰ هنرمند از ۸ شهر تهران ، کرج ، قزوین ، گناباد ، اصفهان ، شیراز ، رشت و مازندران و همچنین حضور پرفسور سید حسن امین حقوق‌دان، فیلسوف، تاریخ‌دان، نویسنده، مترجم، شاعر و ادیب ایرانی از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در نگارخانه مارلیک ، واقع در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت ، معرض دید علاقه مندان قرار گرفت . به گفته مهین حقدوست ، مدیر گالری حقدوست آرت رشت ، هدف از برپایی این نمایشگاه پاسداشت روز رشت می باشد که به دلیل مصادف بودن ۱۲ دی ماه روز رشت در ایام فاطمیه ، این نمایشگاه در حال حاضر برگزار می شود .

گفتنی است در این نمایشگاه ۵۸ اثر از ۵۰ هنرمند با سبک و تکنیک آزاد در ابعاد مختلف ۳۰ در ۴۰ سانتی متر  و ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر و … می باشد .

داوران آثار این نمایشگاه خانم ها مریم احدی ( سفیر هنر ) ، سوزان وزیری و آقایان مازیار عمادزاده و خسرو قربانی فرجزاد ( غبار شکسته ) می باشند که در نهایت به سه اثر منتخب داوران جوایز نقدی از سوی گالری حقدوست آرت تعلق می گیرد  .

مراسم گشایش این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۶ همراه با اجرای موسیقی فولکلور توسط گروه دیلمون و به سرپرستی و خوانندگی محمود فرضی نژاد در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار شد .

علاقمندان برای بازدید این نمایشگاه می‌توانند از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه تا جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت مراجعه و از آثار ارائه شده دیدن فرمایند .

با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به همراه داشتن ماسک برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است .

نویسنده : امید خلیلی منش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.