امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20292
  پرینتخانه » آخرین اخبار, خبر مهم, فرمانداری رشت تاریخ انتشار : 15 جولای 2018 - 3:54 | 361 بازدید | ارسال توسط :

پیام تبریک فرماندار شهرستان رشت به مناسبت دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سیدمحمد احمدی با صدور پیامی فرارسیدن دهه کرامت و روز دختر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی با آغاز دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور پیچیده می شود، شروع این دهه میلاد بانوی کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) […]

پیام تبریک فرماندار شهرستان رشت به مناسبت دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سیدمحمد احمدی با صدور پیامی فرارسیدن دهه کرامت و روز دختر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با آغاز دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور پیچیده می شود، شروع این دهه میلاد بانوی کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و پایان آن با میلاد پیشوای هشتم، آیت حق، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بوده که فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) است و زمان مناسبی برای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی می باشد.

دهه کرامت تجلی روزهایی از جشن نور و معنویت، پیام آور جشن و شادی و تداعی کننده رحمت و کرامت خاص پروردگار متعال نسبت به مردم ولایتمدار ایران است. به شکرانه این عید سراسر نور و شادی، به عنوان فرصتی ناب برای عرض ارادت و تکریم ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله(ص) و تبیین و ترویج فرهنگ رضوی و آموزه های فاطمی، میلیون ها عاشق و محب آل الله در اقصی نقاط ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان، آیین های جشن و سرور برگزار کرده وعشق و محبت خود به اهل بیت(ع) را نشان می دهند.

ضمن تبریک دهه نورانی کرامت و موالید مکرم این دهه فرخنده ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، زاد روز ولادت پرنور و سرور پیشوای هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و همراهی در مکتب نجات بخش انبیاء و اوصیای الهی را به همه ما شیعیان و مسلمانان، عنایت فرماید.

سیدمحمد احمدی

فرماندار شهرستان رشت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.