امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18418
  پرینتخانه » آخرین اخبار, خبر مهم, فرمانداری رشت تاریخ انتشار : 10 فوریه 2018 - 23:40 | 61 بازدید | ارسال توسط :

دعوت سرپرست فرمانداری شهرستان رشت از مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش فرداي باران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، سید محمد احمدی با صدور پیامی از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان رشت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم والفجر و لیال عشر دهه مبارکه فجر، طلوع خورشید پیروزی وسربلندی ملت […]

دعوت سرپرست فرمانداری شهرستان رشت از مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش فرداي باران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، سید محمد احمدی با صدور پیامی از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان رشت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

دهه مبارکه فجر، طلوع خورشید پیروزی وسربلندی ملت خداجو ومسلمان ایران علیه نظام کفر و استبداد و نغمه های سرخ و جاودانی مردمی را به یاد می آورد که چکامه بلند فریاد را در سایه ایمان سرودند وپایه های حکومتهای فاسد وظالم در دنیا را تکان دادند، دیواره محکم حکومت شاهنشاهی را فرو ریختند ونظام جدیدی درعرصه اجتماع وسیاست بر اساس معیارهای توحیدی و آموزه های اسلامی درجامعه برپا ساختند.

براستی که فجر، سوگند همیشه پایدارخداوندگارکه نویدبخش پگاه روشن پیروزی است و در افق پیکار ومبارزه امت ما می درخشد و دهه فجر، میقات ده روزه یاران آفتاب است که پیش پای او ،فرشی از حضورگستردند وازمهر ورزی مهرآباد تا طراوت بهشت زهرا را به استقبال او، پیوند زدند.

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته وبیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند. مستکبران عالم بدانند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز وبوم دارد.

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها، دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادیخواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رشت دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

سید محمد احمدی

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.