امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26728
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 26 فوریه 2024 - 2:52 | 40 بازدید | ارسال توسط :

نقش پررنگ آقازاده در مقابله با مافیای اقتصادی و احیای واحدهای تولیدی گیلان همچون صنایع پوشش

سیدعلی آقازاده از معدود نمایندگانی در مجلس بود که به عنوان بازوی قدرتمند مردم توانست ضمن مقابله با مافیای اقتصادی، به احیای برخی واحدهای تولیدی گیلان کمک کند. با وجود اقلیم مناسب، منابع خدادادی طبیعی و سرمایه‌های انسانی مستعد از گذشته واجد شرایط فعالیت در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، ترانزیت و … بوده و در […]

نقش پررنگ آقازاده در مقابله با مافیای اقتصادی و احیای واحدهای تولیدی گیلان همچون صنایع پوشش

سیدعلی آقازاده از معدود نمایندگانی در مجلس بود که به عنوان بازوی قدرتمند مردم توانست ضمن مقابله با مافیای اقتصادی، به احیای برخی واحدهای تولیدی گیلان کمک کند.

با وجود اقلیم مناسب، منابع خدادادی طبیعی و سرمایه‌های انسانی مستعد از گذشته واجد شرایط فعالیت در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، ترانزیت و … بوده و در این راستا واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک در این استان ایجاد شدند که وجود ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت یک هزار و ۷۸۸ هکتار و اشتغال بیش از ۸۲ هزار نفر در سطح بیش از یک هزار و ۸۳۷ واحد صنعتی گویای این موضوع است.

اما روند زیان‌دهی، تخریب و تعطیلی واحدهای تولیدی گیلان با نامهری معدودی پایتخت‌نشینان و تصمیم‌گیری‌های اشتباه، سوء مدیریت، رانت‌خواری، باندبازی و مطامع شخصی عده‌ای در دهه ۸۰ رخ داد‌.

در این میان بی شک سردار سید علی آقازاده نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از جمله معدود افرادی بوده که هیچگاه در برابر زیاده‌خواهی سودجویان و باندهای فرصت‌طلب کوتاه نیامده و با پیگیری‌های انجام شده توانسته با همراهی دیگر مسئولان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان بیش از ۵۴ واحد صنعتی راکد از جمله ایران‌برک، ایران‌پوپلین و پوشش را احیا کند.

تلاش‌های بسیاری برای احیای دوباره واحدهای تولیدی تعطیل و راکد استان صورت گرفته که جا دارد از این نماینده رشت و خمام قدردانی به عمل آید، زحماتی که به دلیل خضوع و فروتنی‌اش کمتر به زبان آورده است؛ همانگونه که در مراسماتی همچون نماز جمعه و… گوشه‌ای بین مردم می‌نشیند و همیشه از دوربین و خودنمایی می‌پرهیزد، در این موارد نیز هیچگاه نیامده بگوید فلان کار را من انجام دادم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.