امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26722
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, خبر مهم, سیاسی تاریخ انتشار : 25 فوریه 2024 - 14:57 | 64 بازدید | ارسال توسط :

۵ پیرمرد انتخابات رشت را بشناسید/ جایی برای پیرمردها نیست! ۵ پیرمرد انتخابات رشت را بشناسید/ جایی برای پیرمردها نیست! در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ۵ پیرمرد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان‌های رشت و خمام، جایی که رقابت بسیار سنگین و تنگاتنگ شده است.

 به گزارش غیرمنتظره، معین حسن زاده، به روزهای پایانی انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم و اکنون زمان جمع‌بندی و تصمیم‌گیری مردم است، در سالیان اخیر شعار جوان‌گرایی همواره در این سال‌ها مطرح شده، اما آیا تاکنون چنین شعارهایی محقق شده است؟! در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ۵ پیرمرد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان‌های […]

۵ پیرمرد انتخابات رشت را بشناسید/ جایی برای پیرمردها نیست! ۵ پیرمرد انتخابات رشت را بشناسید/ جایی برای پیرمردها نیست!  در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ۵ پیرمرد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان‌های رشت و خمام، جایی که رقابت بسیار سنگین و تنگاتنگ شده است.

 به گزارش غیرمنتظره، معین حسن زاده، به روزهای پایانی انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم و اکنون زمان جمع‌بندی و تصمیم‌گیری مردم است، در سالیان اخیر شعار جوان‌گرایی همواره در این سال‌ها مطرح شده، اما آیا تاکنون چنین شعارهایی محقق شده است؟!

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ۵ پیرمرد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان‌های رشت و خمام، جایی که رقابت بسیار سنگین و تنگاتنگ شده است.

محمدباقر نوبخت؛ او که متولد سال ۱۳۲۹ بوده، سابقه چهار دوره نمایندگی رشت در مجلس را در کارنامه داشته و ۲ دوره چهارساله نیز ریاست سازمان برنامه‌وبودجه کشور را بر عهده داشت. پیرمرد اول ۷۳ساله شهر رشت که دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کشور است این روزها در روستاهای شهرستان‌های رشت و خمام هنگام مراجعه حضوری به علت آنکه طی سالیان اخیر مراجعه‌ای به این روستاها نداشته، مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

پیرمرد دوم انتخابات رشت و خمام سید علی آقازاده است، او که پس از رأی‌گیری انتخابات گذشته به دلیل درگیری با ویروس کرونا شرایطی سخت را تجربه کرد، به‌عنوان نماینده همواره ساکت رشت در مجلس شناخته می‌شود. او که با ۶۸ سال سن حالا یکی از کاندیداهای انتخابات رشت است، رویای سومین جلوس بر صندلی سبز بهارستان را در سر می‌پروراند.

پیرمرد سوم انتخابات مجلس رشت و خمام کسی نیست جز جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی، پیرمرد ۶۶ساله انتخابات که علی‌رغم اصالت صومعه سرایی خود چهار دوره نمایندگی مردم رشت و خمام را در مجلس بر عهده داشت، با طرح شعاری عجیب که بخشی از آن «تحول» است، وارد عرصه انتخابات شده است. شعاری که قطعاً شباهتی به سن‌وسال او ندارد. هرچند که او اگر قرار بود تحولی ایجاد کند می‌بایست طی این ۱۶ سال گذشته ایجاد می‌کرد!

عنوان پیرمرد شماره چهار انتخابات رشت به مهدی کاظمی‌پور و رامین مهمان‌پرست می‌رسد. مهدی کاظمی‌پور که پس از یک دوره طولانی حضور به‌عنوان قائم‌مقام فرمانده سپاه قدس گیلان، بسیار دیر وارد عرصه انتخابات شد. او با ۶۳ سال سن همانند رامین مهمان‌پرست در رتبه چهارم قرار دارد. رامین مهمان‌پرست نیز ۶۳ساله است، اما او برخلاف کاظمی‌پور شرایط بهتری در عرصه انتخابات دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.